onsdag, november 18, 2009

Önskelista

Inte så många veckor kvar till jul och när NK börjar fixa och trixa med julskyltningen då vet man att det är dags och börja julhandla. Undrar lite smått hur NKs julskyltning kommer se ut i år, hoppas det är lika mycket färg och ljus som alltid för man får en sån julkänsla när man går förbi deras fönster.

På min önskelista kommer det finnas allt ifrån smycken, kropp/hudvård och hemprydnad. Men det viktigaste för mig som jag önskat är en ögonkräm eftersom min håller på och ta slut. Nu när vädret är kallt och mörkt så behöver ögonen speciellt mina en närande ögonkräm som ger fukt och är bra mot mörka ringar. Har ju många favoriter så kommer bli svårt och välja enbart en, men det finns en liten favorit som jag gillar lite mer än dem andra och den kommer från Murad.

Murad Essential-C Eye Cream är en ögonkräm som både behandlar svullnader kring ögonen och förhindrar fuktbortfall vilket är perfekt för mig. Har uppljusande ämnen som får fina linjer och mörka skuggor under ögonen att synas mindre. Ett plus för att det innhåller SPF 15!

Inga kommentarer: