onsdag, november 11, 2009

Perfekta Rougen

För ett tag sen gav min underbara chef Karin mig 8 små test rouger. Och jag är helt såld, rougen kommer från märket Nouba och jag gillar märket mer och mer. Den färg jag föll mest för var kall rosa som ger en härlig lyster och ger ett väldigt friskt utseende av ens rouge. Det viktigaste är att ens rouge sitter perfekt hela dagen och det gör Noubas Blush On Bubble, ett plus för att det går att använda dem som ögonskuggor.

Sedan har jag glömt och säga att jag köpte med mig Nouba Mascara Plus som ger volum, extra förlängning och intensiv blick. Mycket volum upplever jag dock inte men en förlängning märks redan vid första applicering, en intensiv blick får man om man kör 2 omgångar. Sitter bra hela dagen och väldigt enkelt och få bort på kvällarna.

Inga kommentarer: