fredag, november 06, 2009

Få tillbaks lystern

Efter att ha färgat håret allt för mycket kände jag nu att det är dags att låta håret vila. Men håret ser ju alltid lite livlöst ut efter ett tag, så jag köpte med mig TONI & GUY Colour Reviver Schampoo. Köpte den som just är anpassad för chocklad brunt hår och mörkbruna hårtoner. Står att schampoot ska bevara ens hårfärg, glans och fräschör, samt skyddar mot värmebehandling och UV-strålning.

Testa såklart schampot så fort jag kom hem! Doften va ganska så stark, väldigt parfymerad men la sig så fort det kom i kontakt med håret. Håret kändes mjukt efter men det var inte förräns imorse jag såg om det funkat (då jag låter håret självtorka). Men visst hade jag fått mer lyster i håret såg nästan ut som jag hade haft i en toning. Nu har jag dock bara använt shampot en gång så man får se hur resultatet blir efter att jag använt det fler gånger. Definitivt ett shampoo jag rekommenderar er som vill få mer liv och lyster i håret utan att behöva färga.

Inga kommentarer: