fredag, mars 12, 2010

Travelkit

Vid utomlands resor så är det alltid kul och se vad ens hotellrum har att erbjuda. Allt ifrån hårvård till kroppsvård, och dem små flaskorna är ju ibland riktigt fina. Men personligen gillar jag att ta med eget eftersom mitt hår är extremt torrt och detsamma med kroppen, så hotell produkter brukar inte vara något för mig.

Några favoriter som kommer finnas i min resväska när jag åker utomlands är:
Philip B Travelkit som innehåller fyra olika produkter som ger mitt hår styrka, fukt samt glans.

Ole Henriksen Body Kit har allt som behövs på resan. Rengöring, scrub, bodylotion och kroppsolja. Eftersom jag är riktigt torr i huden på kroppen brukar inte en bodylotion räcka så därför är denna body kit bra då Ole Henriksens härliga kroppsolja medföljer.

Inga kommentarer: