onsdag, mars 24, 2010

Kurs

Nu har jag vart på 2 dagars utbildning för märket Murad. Kändes jättebra och man lärde sig massa nytt och ett stort plus för en riktig underbar kursledare som alltid har bra stämning på sina kurser samt får en på toppen humör, så tack Jessica!

Förutom att vi gick igenom alla produkter så gjorde vi ansiktsbehandlingar andra dagen och jag kan säga på en gång att jag hittat ett nytt favorit märke. Murads produkter kanske inte har dem unikaste utseendet på sina produkter men det är innehållet som räknas och jag kan lova att man inte blir missnöjd. Dessa produkter känner du att de arbetar på en gång vid kontakt av huden och att det står siffror på produkterna gör det enklare att se i vilken tur och ordning produkterna ska användas.

Måste varmt rekommendera alla Murad Sensitive Skin Soothing Serum som är ett återfuktande serum som ger maximalt med fukt och passar alla hudtyper, även acne. En törstsläckare för huden kallar jag det för. Huden får aldrig tillräckligt med fukt speciellt inte när det är kyligt ute.
Tyvärr funka inte min kamera så det blev inga bilder.

Inga kommentarer: