tisdag, januari 26, 2010

8 timmars sömn

För mig är sömnen väldigt viktigt, får jag inte mina 8 timmars sömn så blir jag inte bara trött och grining, det syns även på utsidan. Så självklart är det extra viktigt för mig att rengöra huden ordentligt på kvällarna innan sängdags och smörja in mig noga efteråt. Något som inte heller får glömmas är att dricka ett halv glas ljummet vatten med en halv pressad cirton i varje morgon. Detta ger min hud mer lyster och jag känner mig mer pigg i kroppen.

REN Mayblossom and Blue Cypress Facial Wash håller min hud ren och mjuk. Den tar varsamt bort överskottsebum och orenheter samtidigt som den låter huden andas. Gillar den lätta konsistensen och den lätta fräscha doften.

REN Mayblossom and Konjac Balancing Moisturiser ger min hud vad den behöver. Den normaliserar talgproduktionen vilket gör att min hud känns matt och fräsch hela dagen, samtidigt som den återfuktar.

Dessa två produkter rekommenderar jag varmt till dem som har blandhy.

Inga kommentarer: