fredag, december 11, 2009








När jag planerar mina julklappsinköp brukar jag alltid försöka utgå ifrån mottagarens intressen, stil eller typ av humor. Jag har en väninna som är sko- och väskgalen. I år får hon varken skor eller väskor utan boken "Väskor : en passion : lyx, funktion och personlig stil" av Johanna Davidsson. Boken guidar bland väskor, allt från lyxväskor till vintage, för inspiration, historik och praktiska tips. Författaren som är en hängiven väsksamlare med över 200 stycken i sin samling har nyligen startat ett eget väskmärke, Adora Design. Jag tror min väninna kommer att gilla boken men för att hon ändå ska få något litet "väskigt", blir det även en smart resenecessär från Björn Borg. En slitstark och snygg necessär med flera fack och praktisk upphängning. Björn Borg Advantage Woman Moisturizing Shower Cream medföljer också.








Inga kommentarer: