onsdag, december 09, 2009

3 little wonders for christmas

Håller på och städar för fullt i hyllorna och gör om lite smått. Medans jag höll på med Ole Henriksen hyllan så kom jag och tänka på 3 little wonders kitet som jag fick under utbildningen av märket för ett tag sen. Denna lilla mirakel kit är helt underbar och något man ska önska sig till jul. Jag är väldigt petig när det kommer till produkter men 3 little wonders levde upp till sitt namn snabbt.


I detta fina kit medföljer dessa 3 produkter:
Ole Henriksen Truth Serum Collagen Booster är en vitaminkick för huden som hjälper till att släta ut fina linjer och rynkor samtidigt som den förebygger ytterligare skada. Den bekämpar yttre påfrestningar, återfuktar huden och ger den näring och skydd. Ett stort plus för den härliga doften
Ole Henriksen sheer transformation är en lyxig creme som känns lätt och silkesmjuk. Reducerar åldersfläckar och solskador utan att använda sig av kemikalier. Ger näring åt huden och återbygger hudens struktur samt slätar ut linjer och rynkor. Skyddar din hud mot fria radikaler och förebygger ytterligare skada.
Ole Henriksen invigorating night gel är en oljefri gel. Innehåller AHA koncentrat som reducerar fina linjer och jämnar ut hudytan. Närande vitaminer, mineraler och örter hjälper till att återfukta huden. Huden känns fastare, lenare och synliga porer blir mindre. Denna creme är en stark favorit som alltid kommer finnas i mitt badrumskåp. Mina porer har som sagt blivit mindre och blemmor dyker inte upp lika lätt längre.

Inga kommentarer: