måndag, december 28, 2009

Ahhh REA!


Mellandagsrean är bara ett måste för mig. Redan innan jul börjar jag spana i butiker på sånt jag tänker lägga beslag på till ett betydligt bättre pris än det som erbjuds innan jul. I år blev det mycket kul shoppande, bl a jeans, tights, toppar, klänningar - och så förstås lite julsaker som kommer till användning först nästa år:)
Det enda jag inte gillar med rean är trängseln, så ibland väljer jag webbshoppreorna istället. På Beautybygrooming pågår just nu mellandagsrean för fullt. Själv tänker jag fynda följande:

Serpentine från Roberto Cavalli - en gyllene doft som får sin magi av mangoblomman, tahitisk tiare och ambra. Doften är kvinnligt mjuk och sinnlig, men samtidigt pulserande kraftfull. En fulländad visuell och doftrik upplevelse som förstärker den oförutsägbara stil som Roberto Cavalli står för. En ny, sinnlig och luxuös doft som lämnar ett bestående intryck. En doft som är omöjlig att motstå. Flaskan är inspirerad av antiken med sammanflätade ormar. Galet bra pris från 279 kr!

Mop C-System Texture Spray som ger struktur och ökad tjockhet till håret. Ger en stram känsla men samtidigt lite glans. Innehåller naturligt salt som ger struktur och fyllighet! Kostar 139 kr.

Mitt tredje fynd blir en riktigt lyxig bodylotion; Boss Essence de Femme Shimmer Lotion,doftar sensuellt av fresia, svart kurant och mandarin som blandas upp med de förföriska kvällsackorden svarta vinbär, orientalisk lilja och tangerin. Nu 195 kr, ordinarie pris är 395 kr!

Inga kommentarer: