måndag, december 29, 2008

Rakt eller lockigt?

Nu blir det mycket snack om nyår. Cecilia visste inte vad hon ska ha på sig på nyår, men jag vet redan det. Mitt problem är, hur ska jag ha mitt hår?

Jag velar mellan rakt eller lockigt. Jag har varken plattång eller locktång så det blir mitt nästa köp, tur som jag har så finns det här på beautybygrooming, så jag behöver inte gå runt på stan och tok leta efter någon bra tång.

Eftersom jag har kort hår så är jag lite tveksam till att ha lockigt, med lockigt menar inte jag telefonsladdar utan volym lockar, stora lockar på bara några ställen. Det känns lite mer festligt till min svarta klänning som har volanger.

Det är OBH Nordica Björn Axén tools som står för tängerna.


Locktången finns i olika storlekar och kan justeras beroende på hur varmt man vill ha det.

Plattången har två olika man kan välja mellan en med två inställningar gällande temperaturen och den andra 6 inställningar, skiljer inte så mycket på priset, så för min del blir det den med 6 olika inställningar.

Inga kommentarer: