fredag, december 05, 2008

Fredag idag :) Och ledig helg

Precis som Karin sa, så har vi fått en ny kompanjon till Skrapan, vi kallar honom för junior som sagt. Han är nästan lika lång som mig, hahahahahah. Karin retade mig igår för det, konstigt att hon inte tog upp det på bloggen. Nä, som ni kanske inte vet så har jag inte så många centimeter, men jag är nöjd ändå.

Igår var det jätte trevligt när Karin kom och vi fixa och dona med alla jul kiten. Det har verkligen blivit så fint. Sen har vi införskaffat oss ett nytt skåp, som höjer butiken såååå mycket. Ska ta foto på den så ni vet vad jag menar, kommer i ett annat blogg inlägg.

Idag är jag på strandvägen och väntar på min kund, men innan dess har jag efter all arbete som Cecilia gjorde igår med att lägga in dom ny produkterna från The Art Of Shaving, så har jag lagt dom på hyllan idagSen har vi fått rakknivar, vilket inte finns så mycket utav i Sverige. Väldigt svårt att jobba med dom, men när man väl har fått in snitsen så går det som smör.

Vet ni nån som alltid velat ha ett sånt, vet ni nu vart ni kan hitta hela rakkitet. ¨

Nu har jag en ledig helg framför mig :) Ha en trevlig helg alla glada!

Kram kram

Inga kommentarer: