fredag, februari 18, 2011

Tigi Bed Head

När jag tvättar håret så vill jag inte bara ha produkter som ger mitt hår exakt vad den behöver utan jag har även kraven att produkterna ska se snygga ut i badrummet. Det finns många bra märken med snygga utseenden men Tigi Bed Head har alltid vart den som strålat mest med sina flaskor. Och självklart gillar jag stora flaskor som ger lite av en salong känsla.

Tigi Bed Head Urban Anti-dotes har blivit en ny favorit bland många av deras produkter. Dessa produkter ger håret glans och gör det mjukt samt ett stort plus för dofterna. Det finns tre olika nivåer man kan välja bland:

Damage level 1: ger ditt trötta och överstimulerade hår spänst igen.

Damage level 2: utvecklat för torrt och skadat hår, som behöver en riktig fuktkur.

Damage level 3: utvecklat för försvagat och sprött hår som behöver ett omedelbart ingripande.


För varje shampoo så finns även en passande balsam. Dessa produkter finns i storlek 250ml och 750ml. Den mindre flaskan kommer i en snygg tubflaska och den större kommer i en stor pumpflaska vilket jag personligen gillar mest.

Inga kommentarer: