söndag, februari 20, 2011

Brun

Brun utan sol produkter är något jag har massa av hemma i badrumsskåpet även produkter som tillför lite mer djup i fejkbrännan. Jag har två favoriter som jag aldrig kan vara utan och det är Californa North Titanium Self Tanner samt kastanjevatten.

Men mer om kastanjevatten. Detta är en produkt jag inte kan vara utan, speciellt under sommaren då jag gillar och få en snabb fin brun ton. Men att använda samt applicera kastanjevatten kan vara en projekt speciellt om man har bråttom. Visst blir man brun men det sätter sig som klister på händerna och man blir lätt mörk om fingrarna om man inte använder handskar. Men det finns lite tips för att få en jämn fin färg samt skippa fläckiga fingrar.

Har man tid så blanda gärna ut din kastanjevatten med din bodylotion, färgen blir jämn och kladdar inte lika mycket.

Plasthandskar är något man inte alltid har hemma och har man bråttom så smörj in dig och avsluta med att pressa citron mot händerna.

Något jag själv gillar och göra är att fylla halva badkaret med vatten och hälla i lite kastanjevatten, doppa kroppen snabbt och lufttorka. Det går snabbt och resultatet blir mycket bättre än en massa duttandes.

Inga kommentarer: