fredag, augusti 20, 2010

Packa smart

När jag är ute och reser så finns det några produkter jag inte kan va utan och att kunna packa rätt är inte alltid lätt. Förutom mina hudvårdsprodukter så är plattången ett måste om jag inte vill se ut som en liten troll i håret.

Förut gick jag och släppa på min stora plattång men nu har jag en favorit som följer med mig överallt även när jag inte reser. OBH Nordica Björn Axén Tools Mini Straightener är en professionell mini-plattång som är 15 cm lång. Har keramisk beläggning för minskad friktion, ökad glans samt skonsam behandling. Ett plus för att den snabbt blir varm.
Även Fudge har kommit ut med en mini plattång i en enkel och snygg design. Fudge Baby Ultra Compact Styling Iron är en liten, smidig plattång med titanium plattor. Kom ihåg att skydda håret mot värme när du plattar och ska du ut och resa se till att inga produkter är över 100ml.

Inga kommentarer: