torsdag, augusti 05, 2010

Nytt liv i håret

Efter att ha använt Tigi Bed Head Urban Anti+dotes Recovery Shampoo & Conditioner så har mitt har blivit lättare att hantera samt ser friskare ut. För mitt jätte torra och skadade hår så krävs det bra produkter för att det ska visa och kännas någon resultat och äntligen har jag nog hittat två produkter som jag kommer fortsätta med.
Recovery Shampoo har en härlig konsistens som löddrar lagom. Efter att man applicerat på shampoot och ska skölja ur så känner man redan då hur mjukt håret känns (i vanliga fall så blir håret torrt efter att jag sköljt ur shampoon). Jag hitta inget fel med denna produkt och det som ger den en stjärna på kanten är att den doftar riktigt fräsch!

Recovery Conditioner återfukta verkligen mitt torra hår, testa även och ha i det som en inpackning med en varm handduk runt håret och resultatet blev ett mjukt och följsamt hår utan tovigheter.

Kan varmt rekommendera båda dessa produkter till er som har torrt & skadat hår.

Inga kommentarer: