söndag, april 12, 2009

Härliga vårdagar...

Tillbaka efter två härliga dagars ledighet med underbart väder! Har varit i Uppsala och hälsat på mina föräldrar och min bästa vän med familj.

Igår var det kanonväder och vi spenderade större delen av dagen ute med att gå på promenad med barnen, spela frisbegolf och grilla. Härligt! Följde Hozans råd om solskydd - blev fuktighetskräm från Murad med SPF30.

Premiärgrillning!
Jag och Lukas gungar!

Fick även chans att spendera tid med mina två älskligar - Zia och Zingo - mina två katter som numera bor i Uppsala hos Stina och är utekatter, vilket de älskar! Vi kunde tyvärr inte ha dem kvar pga allergi, men jag är jätteglad att de blivit väl omhändertagna!

Jobbar till 18 i Skrapan idag - det märks dock att det är första riktiga vårhelgen...

Inga kommentarer: