tisdag, augusti 16, 2011

Ole Henriksen

Invigorating Night Gel från Ole Henriksen är en lätt och högeffektiv behandlingsgel. Den arbetar i synergi med kroppens naturliga reparationssystem. Innehåller 10 % komplex med AHA-syrorna fruktsyra, sockersyra och mjölksyra. De ger en mild och effektiv cellförnyelse som reducerar linjer och rynkor, slätar ut huden och ger en jämnare hudton. Algextrakt ger näring åt huden. Mucopolysackarider binder fukt till huden och fungerar som en skyddande hinna.



Personligen är jag helt såld på denna nattkräm och jag kan rekommendera den så varmt till alla som vill ge huden det lilla extra och även få känna huden få tillbaka sin härliga spänst! Något den även hjälpt mig med är mina porer samt blemmor, dem har blivit betydligt färre och min hy ser mer klar ut och fräsch.

Inga kommentarer: