lördag, februari 21, 2009

Ole Henriksens lyxiga kroppsvård

Igår tog jag hem Ole Henriksens nya kroppsprodukter.

Ole Henriksen African Red Tea Exotic Body Scrub, den fastnade jag verkligen för. Jag kände verkligen hur den exfolierade och tog bort all smuts och döda hudceller. Doften var så harmoniskt och god. När jag sedan tvättade bort scruben, så blev jag så len, bebis hud. Och det gick inte bort under tiden jag duschade. Den är dyr men värd varenda krona.

Ole Henriksen African Red Tea Luxurious Body Mask, kan påminna lite om en ler mask. Jag torkade huden lite lätt innan jag la på den. Annars blir det bara en massa sörja överallt. Den ska ligga på i 30 sekunder, så man slipper frysa så länge. Kändes jätte skönt efter scruben, och jag kände mig helt genom fuktad i huden.

Jag kan säga att jag kände mig helt slut i kroppen efter duschen, och det beror på att jag ökade blodcirkualtionen i kroppen ganska kraftigt. Jag fick en utrensning av masken. Jag sov riktigt gott.

Inga kommentarer: