fredag, juli 08, 2011

Murad

Efter att ha testat den nya serien från Murad så känns min hud fräsch, dock så var jag inte så förtjust i själva doften som ska upplevas fräscht.
Murad Clean Scene Craving For Clean är en rengöringsprodukt som skonsamt ska avlägsna smuts och make-up samt återfukta. Min hud kändes riktigt fräsch efteråt men jag hade önskat en mer löddrande känsla samt en svagare doft.

Murad Clean Scene Gaga for glow är en skonsam ansiktsscrub som kändes härlig mot huden. Min hud kändes ren och mjuk efter. Det var en upplevelse att peela huden med dem små färgade kornen som verkligen rengör på djupet.

Murad Clean Scene Begging For Balance
är en lätt och oljefri fuktighetscreme som återställer hudens balans och gör den fräsch och mjuk. Ett plus är att du kan använda denna fuktighetskräm både morgon och kväll vilket är sparsamt. Sjunker snabbt in i huden utan att kännas kladdig och du känner dig fräsch hela dagen. Ett litet minus för doften.

Murad Clean Scene Down For Defense är en fuktighetskräm med SPF 15 som skyddar huden mot solens farliga UVA- och UVB strålar. Testa denna kräm några gånger ute på en uteservering och upplevde att huden höll sig fräsch utan att bli blank, hade dock velat ha SPF30 än SPF15.

Murad Clean Scene Crazy For Clear ska hjälpa till att behandla orenheter samt eliminera snabbt existerande orenheter och förebygga uppkomsten av nya. Jag som ständigt får en enstaka blemmor upplevde inte direkt att dem försvann när jag använde denna produkt. Den kleta sig gärna lätt och hade gärna velat ha en tunnare konsistens.

Inga kommentarer: