onsdag, maj 12, 2010

REN

Jag har använt märket REN ett bra tag nu och kan bara säga bra saker om detta märke. Jag har alltid haft akne och med åren så har dessa små blemmor dykt upp då och då och lämnat små spår efter sig. Men med tiden då jag använt Mayblossom and Blue Cypress Facial Wash och Mayblossom and Konjac Balancing Moisturizer så har min hud bara med hjälp av 2 produkter fått en helt ny lyster. Små blemmor dyker inte upp lika lätt tack vare att dessa produkter motverkar detta och min blanka T-zon är glömd då den härliga fuktighetskrämen lämnar en matt och fin yta samt en lätt stramande känsla när man smörjt in sig.

Kan varmt rekommendera REN till alla som vill ha produkter som är fri från parabener, sulfater, animala ingredienser, silikoner m.m. Detta är ett märke som är 100 % naturlig och huden tar gärna emot dessa produkter.

Just nu har vi fått in 4 olika kit för olika hudtyper och tycker verkligen att man ska testa detta märke om man inte gjort det förut. För när man väl börjat så är man fast för dessa härliga produkter.

Inga kommentarer: