onsdag, maj 19, 2010

Badrummet

Håret visar vem du är och även produkterna du har i badrummet. Alla vi människor är nyfikna på vad andra har i badrumet/badrumsskåpet och ibland tar vi oss en liten smygtitt. Personligen gillar jag det färgglatt i badrummet och även dem produkterna som man hittar är färgglada. Nedan kommer några underbara produkter från märket Toni&Guy som inom kort kommer få stå i mitt badrum och ge extra mycket färg samt ge mitt hår exakt vad den behöver.

Toni&Guy Straight & Protect Shampoo kommer ge mitt precis vad den behöver då jag använder värme verktyg näst intill varje dag. Toni&Guy Moisture Injection Conditioner kommer ge liv åt mitt torra och livlösa hår. Kommer ge håret styrka och rejält med fukt. Denna balsam kommer jag och kombinera lite med den som kommer skrivas nedan.


Toni&Guy Shine Enchance Conditioner reder ut håret och ger näring. Håret kommer kännas lent samt få en helt ny lyster.
Toni&Guy Protien Protection Mist är ett måste om man använder värme verktyg. Innehåller aktiva proteiner och en värmeskyddande formula. Håret kommer kännas mer lättarbetat samt glansigt.
Kom ihåg att byta hårvårdsprodukter lite då och då så håret inte anpassar sig, då det tillslut kan kännas att det inte ger håret samma effekt.

Inga kommentarer: