torsdag, juli 08, 2010

B.U.S

I tisdags fick jag med mig några nya produkter ifrån märket Tan Can, detta märke är jätte populär för sitt brun utan sol spray som ger huden en snabb brun färg som håller länge.

Testa dessa följande produkter:

TanCan Bronze som är likadan som den gamla men med ett nyare utseende.
TanCan Clear har fått en nyare utseende men innehållet är som den gamla.

TanCan Scrub är ny och innehåller aprikoskärnor för en mer skonsam exfoliering av kroppen.

TanCan Serum är ny och ger kroppen en lätt self-tanningeffekt.

TanCan Primer är ny och innehåller 96,5 % aloe vera.Personligen är jag inte så förtjust i brun utan sol som sprayas på utan gillar krämer, men TanCan Bronzer gav huden en fin färg riktigt snabbt och det var det ända positiva. Jag rekommenderar inte den till nybörjare och se till att få hjälp när den ska sprayas på för att verkligen få med allt. Glöm inte bort handskar då färgen sätter sig fast snabbt.

TanCan Clear är perfekt om man bara vill få ytterst lite färg och lyster i ansiktet samt hals. Här ser man ingen resultat alls i början utan färgen dyker fram efter ett par timmar. Personligen märkte jag inte så jätte stor skillnad men perfekt om man bara vill få lite ``glow´´.

Innan all applicering av brun utan sol så testa jag TanCan Scrub och måste säga att jag blev helt såld. Lagom rivig, diskret doft och otroligt dryg! En riktigt bra scrub som även kan användas om du inte ska använda brun utan sol.

Innan appliceringen av TanCan Bronzer la jag på TanCan Primer. Att återfukta kroppen innan brun utan sol är något som varmt rekommenderas, fokusera på torra partier som t.ex armbågar och knän. TanCan Primer kändes helt underbar lätt att applicera och sjönk snabbt in i huden. Det ända som kändes lite jobbigt var att det strama otroligt mycket när det sjunkit in i huden.

Sedan den sista produkten som snabbt blev en favorit. TanCan Serum var otroligt härlig och applicera, dofta inte som brun utan sol kan göra utan var väldigt neutral i doften. Sjönk in snabbt och färga inte av sig på något. Färgen blir inte så djup efter första gången men det blir ett jämnt och fint resultat. Kan varmt rekommendera denna produkt till alla som vill bevara sin sommarbränna längre.

Inga kommentarer: